نیم نگاه

یادداشت ها و نیم نگاه هایم به زندگی و جامعه

نیم نگاه

یادداشت ها و نیم نگاه هایم به زندگی و جامعه

بعضی محتواهای تولیدی در کانال تلگرامی «نیم نگاه» را در این وبلاگ می گذارم تا امکان بازیابی در موتورهای جست و جوی تحت وب را داشته باشد.
https://t.me/nedarazavichannel
ندا رضوی زاده

انتشار کتاب به مثابه اقدام نیکوکارانه

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ق.ظ

اگرچه اقدامات خیریه داوطلبانه و عام المنفعه در حوزه های مختلفی در کشور رایج است، و افراد خیّر و موسسات خیریه زیادی در زمینه هایی مثل محرومیت زدایی و کاهش فقر، و ساخت مسکن، مدرسه و بیمارستان فعالیت می کنند، سرمایه گذاری و حمایت داوطلبانه در انتشار کتاب، و بسترسازی برای شکوفایی استعدادهای نوظهور فرهنگی و هنری اقدامی کم نظیر و کم سابقه در ایران به شمار می رود.

بنیاد فرهنگی مصلی نژاد به مدیریت دکتر عباس مصلی نژاد -خیّر مدرسه ساز نام آشنا- یک موسسه عام المنفعه است که در راستای اهداف فرهنگی خود تا کنون نزدیک به 60 فضای آموزشی و فرهنگی وسیع، مدرن و باکیفیت (مدرسه و فرهنگسرا) در کشور احداث کرده، تسهیلات تحصیلی رایگان به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند اعطا کرده، و در انتشار کتاب و نشریات فرهنگی سرمایه گذاری کرده است. مشارکت با ناشران در انتشار آثار نوقلمان و استعدادهای جوان اهل قلم، که داستان نویسی را به صورت جدی و تکنیکی آموخته و دنبال می کنند، یکی دیگر از اقدامات فرهنگی بنیاد فرهنگی مصلی نژاد است.


پیرو همین رویه، روز دوشنبه  10 خرداد 94 طی مراسمی در فرهنگسرای آریو مصلی نژاد مشهد مجموعه داستان «منِ پنهان» به قلم هما رضوی زاده رونمایی شد. این مجموعه شامل 12 داستان کوتاه است که انتشارات منادی تربیت در سال 95 با مشارکت بنیاد مصلی نژاد آن را منتشر کرده است.

اولین پیش شماره مجله سَمَر (مجله تخصصی ادبیات داستانی) نیز  به زودی به مدیرمسئولی و سردبیری هما رضوی زاده در مشهد منتشر خواهد شد.


مشخصات اثر:

مجموعه داستان کوتاه «من پنهان»

هما رضوی زاده

انتشارات منادی تربیت

چاپ اول ، 1395



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۲